Observacións

Voltar

Comentarios

  • Jorge
    Xa apañarei algún. Hoxe foi unha visita rápida, pero a ollo son moi semellantes, cando compare pola noite as fotos en detalle a ver....
  • Miguel Serrano
    Olá Jorge. Gracinhas, desses 12 indivíduos, a única diferença era na pilosidade do cálice, entendo. No resto de caracteres (folhas, hábito, caules, corolas,...) o aspecto a olho pareceu-che igual, logo? Para a semana, quando tenha um pouco de tempo, vou revisar todos os exemplares de C. lusitanica do herbário SANT (da univ. de Santiago), a ver se vejo alguns com cálices desse tipo. Irei contando. Igual che pido se podes apanhar algum exemplar para o herbário. Um saúdo!
  • Jorge
    Ola, hoxe mirei 12 individuos na zona, deles 3 con cálices pilosos...
  • Jorge
    Ola, dacordo, xa mirarei. Este non é o individuo de onte, é un dos dous individuos do día 6, que eu pensaba que só era un, o de onte xa o porei noutra observación. Un saúdo!
  • Miguel Serrano
    OláJorge, Gracinhas. Este é o indivíduo de onte, entendo. Todas as flores possuem essa enorme pilosidade no cálice. Polo porte, forma das folhas e dos cálices parece uma planta afim a Campanula lusitanica. Agradeceria-che se podes mirar pola zona outras Campanulas deste tipo, a ver se têm tamém os cálices tão pilosos. Se fosse assim poderia ser interessante. Teoricamente, a Campanula lusitancia teria que tê-los glabros. Um saudinho!