Observacións

Voltar

Comentarios

  • Miguel Serrano
    Muito ánimo neste momento vital que comentas compicado. Um abraço!
  • Xabi Prieto
    Tinha pensado elaborar um texto sobre os danos do Xabali no entorno da Frouxeira para solicitares, desde a SGHN, umha intervençom cinexética de control. Mas as circunstáncias pessoais estám a retrassar este tema. Na lagoa da Frouxeira, ademais de arrasar pradeiras enteiras de B. maritimus /B. lacustris está a exterminar a povoaçom de rálidos nidificantes e quem sabe quantas cousas mais. O malo é que me colhe num momento pessoal desastroso e nom sei eu se darei elaborado ese traballo para alegar à Junta de Galiza (de quen tampouco é que confie demasiado, "visto lo visto")
  • Miguel Serrano
    Pois é, Xabi. Por fortuna, estes ainda são bastante mais abundantes que os seus parentes (antes em Scirpus) Schoenoplectus triqueter e S. pungens, que são uma rareza, em particular o primeiro (ainda que na Galiza só está protegido o segundo). Se che coincidir poder fazer uma foto dessas pradarias marítimas devastadas, podes colocá-la (e geoposicioná-la) como aemaça em biodiversidade. Espero que isso poda ser de ajuda parao futuro.
  • Xabi Prieto
    Ando un pouco perdido com os cámbios taxonómicos, mas estes "bichos" das fotos semelham talmente o que se conhecia antes como Scirpus maritimus e agora Bolboschoenus maritimus. Esta pranta está a desaparecer nalguns humidais costeiros (como A Frouxeira) por culpa do Porco bravo que, semelha, tem gosto polo consumo dos seu bulbos. Pradeiras enteiras de ambas xuncas estám a ser devastadas polo Porco bravo nas marismas litorais e penso que tanto B. maritimus coma B.lacustris deveram estar presentes nos planos de conservaçom dos humidais e de control da PRAGA que supóm o Jabali